Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role reklamy v životě seniorů
Horáková, Zuzana ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Téma diplomové práce Role reklamy v životě seniorů se věnuje českým seniorům a zabývá se jednotlivými aspekty jejich vztahu s reklamním sdělením. První část diplomové práce se zabývá teoretickým obsahem, který popisuje publikum z pohledu obecné roviny, historie, nových médií a vybraných výzkumů. Další kapitola se soustředí na samotné seniory, kde se snažím vymezit základní pojmy, které jsou s nimi spojené jak z pohledu sociologie, tak i z pohledu životního stylu této starší generace. Prostor je zde věnován i spotřebnímu chování seniorů, které je ovlivněno určitými aspekty, které se odvíjí od jednotlivých životních etap. Aby práce byla kontextově ucelená, je zde i kapitola o reklamě a jednotlivých reklamních médií. Praktická část diplomové práce je vyhodnocení kvantitativního výzkumu, který se týkal vlivu reklamního sdělení na seniory. Do dotazníku byly zařazeny otázky, které vyplynuly z poznatků získaných z teoretické části. Otázky se mimo jiné ptaly na zdroj reklamního sdělení, se kterým se senioři nejčastěji setkávají, na dostatečnou nabídku produktů a služeb pro seniory nebo na to, jaká má být podle seniorů reklama, aby jí více důvěřovali. Na základě získaných odpovědí, bylo zpracované vyhodnocení, které odpovědělo na téma mé diplomové práce - a to, zda reklamní sdělení hraje roli v životě seniorů.
Použití cizích jazyků v reklamní komunikaci a jejich vliv na percepci reklamního sdělení
Dvořák, Dominik ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
DVOŘÁK, Dominik. Použití cizích jazyků v reklamní komunikaci a jejich vliv na percepci reklamního sdělení. Praha, 2019. 45 s. Bakalářská práce (Bc). Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra marketingové komunikace a PR. Vedoucí diplomové práce PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D. Abstrakt Práce zkoumá, jaký vliv má používání cizích jazyků v reklamní komunikaci na percepci reklamního sdělení napříč různými produktovými segmenty. Snaží se odpovědět na otázku, zda je ve všech případech přínosné půjčovat si výrazy z cizích jazyků, anebo je efektivnější pracovat s rodným jazykem cílové skupiny. V teoretické části autor uvádí historický, jazykovědní a socio-psychologický kontext problematiky míšení jazykových kódů. V praktické části následně představuje kvalitativní výzkum metodou ohniskové skupiny - moderovaný skupinový rozhovor nad 6 dvojicemi reklamních vizuálů, obsahujících originální cizojazyčnou a kompletně počeštěnou variantu. Zjištěné výsledky vypovídají o tom, že příjemci reklamy vnímají produkt jako více exkluzivní a jedinečný pouze v případě, kdy použití cizího jazyka v reklamě odpovídá celkovému positioningu produktu a značky. Naopak pouhé použití izolovaného cizího slova bez zasazení do kontextu cizí kultury působí na příjemce matoucím a...
Zobrazení negativních emocí a jejich vliv na vnímání reklamního sdělení
Pištěková, Karolína ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou zobrazení negativních emocí a jejich vlivem na vnímání reklamního sdělení. Cílem je zjistit, jak na jedince působí negativní emoce v reklamním sdělení a jestli, a jakým způsobem ovlivňují jeho vnímání. Teoretická část se věnuje odlišným přístupům k vymezení emocí a jejich měření. Literární rešerše diskutuje pří-padové studie a výzkumy realizované v této oblasti včetně závěrů z nich vyplývajících. Součástí teoretické části je přiblížení pojmu neuromarketing a jeho význam na poli marketingové komunikace. Metodická část práce diskutuje zvolené metody sběru dat. Výsledky jsou zobrazovány pomocí fixačních a heat map a jsou doplněny o výpovědi respondentů.
Obsah reklamního sdělení a jeho vliv na příjemce
Schilla, Ondřej ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Fischerová, Martina (oponent)
Cílem této bakalářské práce je prezentovat a posoudit obsah reklamního sdělení a jeho dopad na příjemce. V teoretické části jsou podrobně rozebrány úloha psychologie v reklamě, jakož i související psychologické koncepce a metody. První oddíl praktické části této bakalářské práce zkoumá vliv dvanácti nejčastěji používaných metod prezentace reklamního sdělení. V tomto ohledu se velice osvědčil autorův vlastní dotazník. Odpovědi získané v terénu autor posoudil a důkladně zanalyzoval. Ve druhém oddíle autor analyzuje nejúspěšnější reklamy za rok 2012 podle oficiálního žebříčku EFFIE. Zde bylo aplikováno know-how z teoretické části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.